Entrega de premis del 34è Concurs Bíblic de Catalunya

Sota el tema "No tinguis por, que jo Sóc amb tu", aquest any han participat 46.419 infants i joves de totes les diocesis catalanes. Com sempre, el que pretenem és ajudar les noves generacions en el coneixement de la Bíblia i en la trobada, personal i lliure, amb Jesucrist. Els participants han desenvolupat el tema en forma de redaccions, dibuixos, treballs informàtics i taller bíblic, segons la modalitat de participació, que han estat avaluats un a un pel jurat, format per un equip de voluntaris del Grup Avant.

El veredicte complet es pot consultar al web del Concurs Bíblic, on hi figuren els noms dels premiats i les seves escoles, i a les modalitats de dibuix, redacció, treballs informàtics i taller bíblic, es poden veure, a més, els treballs originals.

Bajo el tema "No tengas miedo, Yo estoy contigo", este año han participado 46.419 niños y jóvenes de todas las diócesis catalanas. Como siempre, el que pretendemos es ayudar las nuevas generaciones en el conocimiento de la Biblia y en el encuentro, personal y libre, con Jesucristo. Los participantes han desarrollado el tema en forma de redacciones, dibujos, trabajos informáticos y taller bíblico, según la modalidad de participación, que han sido evaluados uno a uno por el jurado, formado por un equipo de voluntarios del Grupo Avant.

El veredicto completo se puede consultar en el web del Concurso Bíblico, donde figuran los nombres de los premiados y sus escuelas, y a las modalidades de dibujo, redacción, trabajos informáticos y taller bíblico, se pueden ver, además, los trabajos originales.

entrega premis 2019

Darrera modificació elDimarts, 17 Desembre 2019 12:58