La Federació de Cristians de Catalunya us desitja un bon i sant Nadal

La Federació de Cristians de Catalunya us desitja un sant Nadal​ i un 2019 ple de benediccions​. Els cristians celebrem, amb goig, el naixement de Jesús, que va voler viure entre nosaltres, redimir-nos i deixar-nos la guia i el missatge per a la nostra salvació. Com deia el beat Pere Tarrés, us convidem a deixar-vos guiar per la lliçó formidable del Déu que es fa home.

"Nadal ets tu, quan decideixes néixer de nou cada dia i deixar entrar Déu a la teva ànima. L'avet de Nadal ets tu, quan resisteixes vigorós als vents i dificultats de la vida. Els ornaments de Nadal ets tu, quan les teves virtuts són colors que adornen la teva vida. La campana de Nadal ets tu, quan ens crides i ens reuneixes. Ets també llum de Nadal, quan il·lumines amb la teva vida el camí dels altres amb la bondat, la paciència, l'alegria i la generositat. Els àngels de Nadal ets tu, quan cantes al món un missatge de pau, de justícia i d'amor. L'estrella de Nadal ets tu, quan condueixes a algú a la trobada amb el Senyor. Ets també els reis mags, quan dónes el millor que tens sense importar a qui. La música de Nadal ets tu, quan conquestes l'harmonia dins teu. El regal de Nadal ets tu, quan ets de veritat amic i germà de tot ésser humà. La targeta de Nadal ets tu, quan la bondat està escrita a les teves mans. La felicitació de Nadal ets tu, quan perdones i ets portador de pau, tot i que pateixis. El dinar de Nadal ets tu, quan sadolles de pa i d'esperança el pobre que està al teu costat. Tu ets, sí, la nit de Nadal, quan humil i conscient, reps en el silenci de la nit el Salvador del món sense sorolls ni grans celebracions; tu ets somriure de confiança i de tendresa, a la pau interior d'un Nadal perenne que estableix el Regne dins teu. Un molt Bon Nadal per a tots els que s'assemblen al Nadal."

Papa Francesc.

La Federación de Cristianos de Cataluña os desea una santa Navidad​ y un 2019 lleno de bendiciones​. Como decía el beato Pere Tarrés, os invitamos a dejaros guiar por la lección formidable de Dios que se hace hombre.

"Navidad eres tú, cuando decides nacer de nuevo cada día y dejar entrar Dios a tu alma. El abeto de Navidad eres tú, cuando resistes vigoroso a los vientos y dificultades de la vida. Los ornamentos de Navidad eres tú, cuando tus virtudes son colores que adornan tu vida. La campana de Navidad eres tú, cuando nos llamas y nos reúnes. Eres también luz de Navidad, cuando iluminas con tu vida el camino de los otros con la bondad, la paciencia, la alegría y la generosidad."
Papa Francisco.

Darrera modificació elDilluns, 14 Gener 2019 12:33