El 33è Concurs Bíblic de Catalunya es tanca amb una participació de 53.000 nens i joves

La Federació de Cristians de Catalunya, per mitjà de la Subfederació Grup Avant (Terrassa), ha fet públic el veredicte del 33è Concurs Bíblic de Catalunya 2017-2018, en el qual hi ha hagut 52.808 participants i 327 premiats. El lliurament de premis es va fer el 19 de maig passat a l'Arquebisbat de Barcelona i als bisbats de Terrassa, Solsona, Tortosa i Vic, pel que fa als bisbats de Girona, Sant Feliu de Llobregat i Urgell van avançar-lo al 12 de maig, el bisbat de Lleida van fer-ho el 24 de maig i a l'Arquebisbat de Tarragona va tenir lloc el 2 de juny.

A partir del tema de treball principal "Senyor, ensenya'm a ser feliç i donar pau", els gairebé 53.000 nens i joves participants de l'edició d'aquest any han desenvolupat redaccions, dibuixos, treballs informàtics i taller bíblic, segons la modalitat de participació, que han estat avaluats un a un pel jurat, format per un equip de voluntaris del Grup Avant.

En total, l'edició 2017-2018 del Concurs Bíblic ha comptat amb 327 guanyadors i 480 han estat per obsequis de participació, de conformitat amb les bases que s'estableixen en cada modalitat. Han participat 437 col·legis i 43 parròquies, amb un total de 480 centres. D'altra banda, hi ha hagut 772 redaccions, 15567 dibuixos, 1396 treballs informàtics diversos i 207 taller bíblic.

Cal destacar que també s'ha fet el Concurso Bíblico Escolar a nivell de l'Estat espanyol. Hi ha hagut participants dels bisbats de Menorca, València, Santander, Barbastre-Montsó, Pamplona-Tudela, Sant Sebastià, Orihuela-Alacant, Canàries, Segorb-Castelló, Ourense i Oviedo. El nombre total de participants no se sabrà fins que no finalitzi la data de recepció establerta en les bases que és el 30 de juny del 2018.

El veredicte complet es pot consultar al web del Concurs Bíblic (www.concursbiblic.com), a l'apartat de l'edició d'aquest any, on hi figuren els noms dels premiats i les seves escoles, i a les modalitats de dibuix, redacció, treballs informàtics i taller bíblic, es poden veure, a més, els treballs originals.

Darrera modificació elDivendres, 22 Juny 2018 13:42
Més en aquesta categoria: « Un catòlic pot ser polític?