Pelegrinatge a Terra Santa, el viatge de la teva vida.

Del 8 al 15 de juliol de 2019, vine al viatge de la teva vida i segueix els passos de Jesús guiat per un sacerdot Custodi dels Sants Llocs. El viatge inclou 3 nits a Tiberíades i 4 a Betlem. Pelegrinarem al cim de la Muntanya Tabor, on descobrirem el Senyor transfigurat; a la Muntanya de les Benaurances i a Muntanya Sió. Visitarem Canà de Galilea i Natzaret, i renovarem les promeses baptismals al Jordà. Pregarem a la Basílica de la Nativitat i al mur de les Lamentacions. Recordarem la Passió a Getsemaní, la Basílica de l'Agonia i Hort de les Oliveres, seguint la Via Dolorosa fins al Sant Sepulcre.

Reviu la teva Fe al lloc on Crist mateix la va instaurar!

A més, si ets mestre o professor de Religió, aquest viatge està reconegut com a 30 h. de formació. Data límit de reserva: 1/04/2019

Programa sencer.

Del 8 al 15 de julio de 2019, ven al viaje de tu vida y sigue los pasos de Jesús guiado por un sacerdote Custodio de los Santos Lugares. El viaje incluye 3 noches en Tiberíades y 4 en Belén. Peregrinaremos a la cumbre de la Montaña Tabor, donde descubriremos al Señor transfigurado; a la Montaña de las Bienaventuranzas y al Monte Sión. Visitaremos Caná de Galilea y Nazaret, y renovaremos las promesas bautismales en el Jordán. Rezaremos en la Basílica de la Natividad y frente al muro de las Lamentaciones. Recordaremos la Pasión en Getsemaní, la Basílica de la Agonía y el Huerto de los Olivos, siguiendo la Vía Dolorosa hasta el Santo Sepulcro.

¡Revive tu Fe al lugar donde Cristo mismo la instauró!

Además, si eres maestro o profesor de Religión, este viaje está reconocido como 30 h. de formación. Fecha tope de reserva: 1/04/2019

Más información.

Programa.

Llegir més ...

Cercles d'Estudi 2019: parlem de "Gaudete et Exsultate", la darrera encíclica del Papa Francesc

Els cristians ens preguntem moltes vegades pel camí cap a la santedat. Aquest és el nostre desig, la nostra vocació: "Sigueu perfectes com el vostre Pare celestial és perfecte" (Mt. 5, 48).

Però no sempre és un camí fàcil i tots nosaltres ens hem sentit perduts alguna vegada. Aquesta és la qüestió que planteja la darrera encíclica del Papa Francesc, "Gaudete et Exsultate", que estudiarem en la pròxima edició dels Cercles d'Estudi, que començarem el proper 24 de maig. Parlarà el nostre consiliari, Mn. Joan Costa, que ens aproparà aquest text i ens donarà el seu punt de vista. També comptarem amb Mn. Joan Galtés, que ens explicarà el nou Plà Pastoral de la diòcesis de Barcelona.

Els Cercles són una oportunitat per rebre formació cristiana en un ambient de germanor, de forma entretinguda i amena, però sense perdre la rigorositat i la profunditat adients.

Si encara no has llegit la exhortació, pots descarregar-la aqui

Totes les sessions són gratuïtes i tindran lloc a la nostra seu del C/ Calàbria 273-275, ent. 4a, Barcelona.

Més informació i confirmació d’assistència: 93 363 03 64 Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

MARÇ, dijous 21, a les 18.30 h.

Dirigit per Mn. Joan Costa

ABRIL, dimarts 23, a les 18,30 h.

Dirigit per Mn. Joan Galtés

MAIG, dijous 16, a les 18,30 h.

Dirigit per Mn. Joan Costa

JUNY, dimarts 18, a les 18,30 h.

Dirigit per Mn. Joan Galtés

Llegir més ...

I Simposi Educació Catòlica. La identitat com a clau de futur.

La Federació de Cristians de Catalunya, juntament amb la Plataforma per la Família Catalunya-ONU i la col·laboració d'altres entitats (PREC, Fundació Casa de Misericòrdia de Barcelona i Cruïlla), organitza aquest Simposi, que tindrà lloc al Seminari Conciliar de Barcelona, el pròxim dia 1 de desembre.

L’Educació Catòlica, fruit d’una llarga tradició, està cridada a ser una realitat innovadora i transformadora de la societat, prenent a Jesús de Natzaret com a clau de la seva identitat. Aquesta identitat és el seu valor primordial i el que li dóna sentit ara i en el futur.

En aquest I Simposi analitzarem des de diverses perspectives quina és la situació actual de l’educació catòlica i els valors cristians en el món de l’ensenyament, quin paper hi juga la seva identitat i la cultura cristiana; i com l’educació pot ser també un instrument evangelitzador en la nostra societat.

Comptarà amb la participació (entre altres experts) del sr. Antoni Comas, Daniel Arasa i Mons. Jaume Pujol, que inauguraran el simposi, M. Núria Miró (Col·legi Montserrat), que parlarà de la innovació educativa com a plataforma d'evangelització; Juan Carlos Corvera, president de la Fundació Educatio Servanda; o Ignasi Díaz, que parlarà de la cultura religiosa i educació catòlica als centres públics.

Informació i inscripcions: https://www.educatolica.cat/

Programa.

I Simposi Educació-page-001I Simposi Educació-page-002

Gaudete et exultate: recés amb Mn. Joan Costa

Aquest dissabte 10 de novembre, la Federació de Cristians de Catalunya ha organitzat un recés a Sant Andreu de Llevaneres. En un ambient molt proper i guiats per Mn. Joan Costa, hem comentat la darrera encíclica del Papa Francesc, "Gaudete et exultate". Després, hem gaudit d'un dinar de germanor tots plegats, i ens hem acomiadat amb una missa. Esperem trobar-nos tots plegats en la propera ocasió.

IMG-20181110-WA0019

II Encuentro de Naprotecnología

Metges Cristians de Catalunya ha participado en el II Encuentro de Naprotecnología, que ha tenido lugar los días 1, 2 y 3 de noviembre en Barcelona. En estas jornadas se han escuchado testimonios de parejas que han logrado tener un hijo gracias a la Naprotecnología, ponencias médicas y exposición de casos clínicos; así como reflexiones sobre la acogida y la adopción. Los asistentes también han tenido la oportunidad de resolver sus dudas y de tratar con los ponentes.

Las inscripciones están abiertas hasta el 27 de octubre.

Recés amb Mn. Joan Costa

Us convidem al recés d'enguany, organitzat per Metges Cristians de Catalunya i la Federació de Cristians de Catalunya, que tindrà lloc el proper dissabte 10 de novembre.
Estarà dirigit per Mn. Joan Costa, el nostre consiliari.
Començarà a les 9:30, finalitzarà a les 18h i inclourà una missa. Oferirem també dinar preparat per un càtering al mateix local del recés (aviat us direm el menú i preu, per fer les comandes).
Adreça: Can Masriera. Camí Garingol s/n. S'ha d'arribar al cementiri i continuar el camí que hi ha a la dreta (està darrere de l'església antiga-cementiri del poble). Sant Andreu de Llavaneres.
Si teniu algun dubte o suggeriment, o voleu rebre informació de properes activitats, podeu contactar amb nosaltres a aquest e.mail: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. . Moltes gràcies.

Llegir més ...

Eucaristia en record dels beats i màrtirs de la Federació de Joves Cristians de Catalunya

Enguany commemorem els 82 anys de l'inici de la persecució religiosa que se'n va emportar la vida de tants joves fejocistes que van voler ser cavallers fidels del Crist fins a les darreres conseqüències. Van demostrar que portaven escrites a foc les paraules de l'himne de la Federació: "servents de Déu fins a morir, res no ens detura ni ens espanta", i molts van donar la seva vida amb un somriure, una paraula de perdó i un "Amunt germans!" als llavis.

És per aquest motiu que, des de la Federació de Cristians de Catalunya, dediquem aquest mes de juliol a celebrar la seva memòria.

L'acte central ha estatla missa en record dels beats i màrtirs de la Federació de Joves Cristians de Catalunya, presidida pel nostre Consiliari, Mn. Joan Costa, que va tenir lloc el dijous 12 de juliol.

Llegir més ...

Cercles d'Estudi: parlem de "Gaudete et Exsultate", la darrera encíclica del Papa Francesc

Si encara no has llegit la exhortació, pots descarregar-la aqui

En el quadre adjunt trobarà tota la informació necessària, esperem de tot cor que ens retrobem el pròxim 24 de maig.

MAIG, dijous 24, 18.30 h.

Cercle d’Estudis dirigit per Mn. Joan Costa

JUNY, dimarts 19, 18.30 h.

Cercle d’Estudis dirigit per Mn. Joan Galtés

SETEMBRE, dijous 20, 18.30 h.

Cercle d’Estudis dirigit per  Mn. Joan Costa

OCTUBRE, dimarts 23, 18.30 h.

Cercle d’Estudis dirigit per  Mn. Joan Galtés

NOVEMBRE, dijous 22, 18.30 h.

Cercle d’Estudis dirigit per Mn. Joan Costa

DESEMBRE, dimarts 18, 18.30 h.

Cercle d’Estudis dirigit per  Mn. Joan Galtés

Subscripció a aquest canal RSS